Pracownicy delegowani – co należy wiedzieć
|Każdy pracodawca który decyduje się na delegowanie swojego pracownika ma obowiązek znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy tylko kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu lub spotkaniu z przypuszczalnym klientem pracodawca musi jedynie być świadomy przepisów jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci wysłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszystkie ważne oraz przydatne przepisy czy informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie Marek Benio. Jeżeli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.